KrakLog

Hoera voor Proxis

Toegegeven, ik heb er twee bestellingen geplaatst die allebei niet leverbaar bleken, maar van geen andere leverancier krijg ik zulk fijn taalgebruik gemaild:

Gezien wij tot op heden noch een levering, noch een leverdatum van onze leverancier ontvingen, hebben wij uw bestelling automatisch geannuleerd, waarvoor onze excuses. Indien u gekozen hebt voor een betaling per kredietkaart , wordt het bedrag NIET van uw kaart gehouden. Indien u reeds betaald hebt, zij het per check, overschrijving of via webbanking, wordt de terugbetaling binnen de 7 werkdagen uitgevoerd op uw rekening.

In het kader van de verbetering van ons aanbod, trachten wij voordurend nieuwe samenwerkingsakkoorden met leveranciers te sluiten. Op die manier bestaat de kans dat wij het gewenste product alsnog kunnen leveren. Indien u nog interesse betoont in dit product,  gelieve een nieuwe bestelling op onze site te plaatsen.

Moet wel aangetekend worden dat ik die bestelling al geannuleerd had, da’s dan weer wonderlijk eh?

  • Edwinek zei: Eloquent doch doof, dus. Mooi hoor, ik zou haast ook iets gaan bestellen dat waarschijnlijk onleverbaar is.
  • Irene zei: Ik zie nu wat ik allemaal mis door met Proxis van gedachten te wisselen in het Engels.
  • Cockie zei: Zul je zien dat het gewoon bij Blokker in de winkel ligt...
  • aargh zei: Om op muziek te zetten!
  • Simone zei: Je blijft toch wel bij P. hé...ze hebben al koopjes vanaf 1,01 euro...:-)
  • yak zei: Of ik bij P. blijf? Ik weet het niet, misschien moet ik door blijven gaan tot ze een keer echt wat leveren ja. Da's best een idee ;-)